"Anak Jawa Di Kota Melayu"

Ini adalah karya dari anak muda yang menjaul nasi lemak dan laksa di Shah Alam. Ini cerita tentang skaptikal dunia...

lagu utk kaseh


Inilah Aku


Blog ini adalah Lambang Skaptikal Jasad & Nyawa

Renungan untuk aku


يا بنى آدم قد أنزلنا عليكم لباسًا يوارى سوآتكم وريشًا، ولباس التقوى ذلك خير


Ertinya : Hai anak Adam, sesungguhnya Kami telah menurunkan kepadamu pakaian untuk menutupi auratmu dan pakaian indah untuk perhiasan. Dan pakaian TAQWA itulah yang paling baik. Yang demikian itu adalah sebahagian dari tanda-tanda kekuasaan Allah, mudah-mudahan mereka selalu ingat ( Al-A'raf : 26)

1. Bersempena pilihanraya kecil khususnya di Parlimen Bukit Gantang pihak POLIS & KDN dibawah pempinan Hamid Albar yang tewas dalam pemilihan MT UMNO telah mengeluarkan arahan khususnya isu Altantuya tidak disebut semasa berkempen. Selain itu juga keputusan institusi raja khususnya rampasan kuasa di Perak tidak diungkit-ungkit...

2. Kalau isu institusi sultan tidak diungkit2 maybe aku boleh faham kenapa isu tersebut tak boleh dikecoh-kecoh... tapi kenapa kes altantuya tak boleh di kecoh2 walhal seentero dunia dah cakap-cakap pasal pembunuhan Altantuya. Kesian rakyat Malaysia.. sentiasa menjadi katak dibawah tempurung yang berkudis menunggu mati jek. Orang diluar lebih kenal Malaysia...rakyat Malaysia sendiri pula masih buta dengan dunia mereka sendiri.

3. Apepun marilah kita sama-sama menyokong peraturan ini termasuklah parti pembangkang. jangan asik nak membangkang jek. Pasangkan kain rentang disetiap penjuru bagi tahu semua rakyat siapa sebut nama Altantuya nati kene tangkap dengan POLIS.

ps: Bestnya duduk kat Malaysia ni.....sbb rakyat-rakyat aku akan semakin menjadi bodoh & bongok. Senanglah aku nak jadi Perdana Menteri nanti.. (Kata-kata aku kepada diri aku hehehehehe)

0 comments:

"Wasiat ayahku untuk semua"

1. Don't miss the prayers
2. Recite Al-quran frequently
3. Respect parents and teachers
4. Be friends with well mannered people
5. Always practice good manners

Aku

My photo
Dilahirkan di bumi yang penuh mitos dan lagenda. Membayangkan penduduknya bagaikan Jebat melawan sang penguasa.

Jumlah Yang Melihat dan Membaca

SHOUT OUT


ShoutMix chat widget

Followers